اخباربرنامه هابیانیه و اطلاعیه هافعالیت هاگزارش ها

دیدار رئیس و سخنگوی نهاد رسانه‌ای افغانستان با نماینده‌ی این نهاد در ولایت هرات

الحاج ابوذر صارم سرپلی رئیس نهاد رسانه‌ای افغانستان و صمیم فروغ فیضی سخنگوی این نهاد، با مصطفی صدیقی نماینده‌ی نهاد رسانه‌ای افغانستان در هرات، در مقر دفتر مرکزی این نهاد ملاقات نموده و درباره مشکلات رسانه‌های محلی و خبرنگاران ولایت هرات بحث و گفتگو کردند.

آقای صدیقی، در این دیدار مشکلات رسانه‌ها و خبرنگاران ولایت هرات را با مسولین نهاد در مرکز مطرح نموده و خواهان رسیدگی به مشکلات رسانه ها و خبرنگاران ولایت هرات شد.
آقای صدیقی در این دیدار از مسولین نهاد خواست تا وعده‌هایی که در رابطه به توزیع زمین از جانب حکومت برای خبرنگاران شده بود، را پیگیری کنند، همچنان ایشان از حکومت خواستند تا در قسمت نشر اعلانات حکومتی به رسانه‌های محلی توجه بیشتر صورت گیرد.

آقای صدیقی در بخش دیگری از صحبت‌های خویش از مشکلات اقتصادی رسانه‌ها در هرات گفته و خواهان یافتن راه‌های حل برای این مشکل از جانب نهادهای حامی رسانه‌ها، خبرنگاران و همچنان حکومت شدند.
روند توزیع جواز های رسانه‌یی در ولایت هرات یکی دیگر از مسائلی بود، که آقای صدیقی به آن پرداخته و خواهان سهولت در این روند شد.
قابل ذکر است که، آقای صدیقی ضمن تشکری و قدردانی از رهبری نهاد رسانه‌ای افغانستان جهت برگزاری صنف‌های ارتقای ظرفیت برای دانشجویان رشته خبرنگاری و خبرنگاران کشور، خواهان برگزاری این صنف‌ها و سیمنار ها در ولایت هرات شد.
در اخیر این دیدار نیز مسولان نهاد در مرکز کشور وعده سپردند، که نهاد رسانه‌ای افغانستان با هدف حمایت از رسانه‌ها و خبرنگاران پا به عرصه‌ی فعالیت گذاشته است و این نهاد تمام تلاش خویش را برای رسیدن به این هدف انجام خواهد داد.

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button