اخباربیانیه و اطلاعیه ها

تجلیل از روز ملی خبرنگار، از سوی نهاد رسانه‌ای افغانستان

نهاد رسانه‌ای افغانستان، به مناسبت ۲۷ حوت که مصادف است با روز ملی خبرنگار، طی محفلی ازین روز تجلیل و از چند تن از خبرنگاران کشور نیز تقدیر کرد.

صمیم فروغ فیضی، سخنگوی نهاد رسانه‌یی افغانستان، گفت که این نهاد همیشه خبرنگاران و رسانه ها را مورد حمایت قرار داده و درآیند هم حامی شان خواهدبود.

آقای فیضی همچنان گفت که، تاکنون این نهاد، هشت دور آموزش عملی خبرنگاری را برای تقویت خبرنگاران برگزار کرده است و در آینده نیز چنین برنامه‌هایی را در نظر دارد.

او از مسوولان حکومت خواست تا اطلاعات را به‌موقع به دست‌رس خبرنگاران قرار دهد تا از پخش شایعات جلوگیری شود.

در همین حال صبغت‌الله سپهر، یک تن از خبرنگاران کشور، بیان کرد که گام‌های استوار آزادی بیان، همیشه پای‌دار می‌ماند و خبرنگاران باید یاس و ناامیدی را کنار بگذارند.

همچنان روح الله علیزی مسول برنامه های سیاسی تلویزیون شمشاد در این برنامه گفت که خبرنگاران پل ارتباط میان حکومت و مردم است او از مسئولین حکومتی خواست تا اطلاعات را به موقع به دسترس خبرنگاران قرار دهد

از سوی دیگر، مشهوده سروری، معاون نهاد زنان خبرنگار افغانستان، ضمن خشنودی از بهبودی وضعیت خبرنگاران نسبت به دو سال پسین، از بی‌کاری و خانه‌نشین‌شدن عده‌ای از خبرنگاران در پایتخت و به‌خصوص در ولایت‌های کشور ابراز نگرانی کرد.

همچنان این برنامه با اهدای تقدیر نامه به خبرنگاران ورزیده کشور اختتام یافت

هیت رهبری نهاد رسانه یی افغانستان

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button