آموزشفعالیت ها

ششمین دور فراغت کورس‌های کوتاه مدت نهاد رسانه‌ای افغانستان

نهاد رسانه‌ای افغانستان افتخار دارد، که ششمین جشن فراغت دانش‌آموخته‌گان خویش را برگزار می‌نماید.
از آنجایی که امروزه کشور با مشکلات زیادی در عرصه‌ی تحصیلات عالی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند، نهاد رسانه‌ای افغانستان با گام‌های استوار و عزم راسخ در این عرصه قدم گذشته و همانا به دنبال تحقق هدف خویش، که تقدیم خبرنگارانی مسلکی و کار کشته به کشور برای خدمت است، را دنبال می‌نماید.
در همین راستا دیروز یک‌شنبه، ۱۴ جوزای ۱۴۰۲ ششمین جشن فارغ تحصیلی دانش‌آموخته‌گان خویش را برگزار نمود.
برنامه‌ی فوق با تلاوت آیات الهی آغاز گردید، در ادامه جناب محمد بشیر هاتف به ابراز سخن پرداخت و از شرایط دشواری که در آن قرار داریم، صحبت نمود.
در ادامه‌ی برنامه نیز جناب یاسین متین صداقت و بی‌طرفی را از مهم‌ترین اصول خبرنگاری دانسته و بیان داشتند، که افغانستان نیاز به نیروی کاری مسلکی دارد.
شایان ذکر است که جناب آقای صمیم فروغ فیضی سخنگوی نهاد رسانه‌ای افغانستان، نیز به سخنرانی پرداخته و بیان داشتند که نهاد رسانه‌ای افغانستان از بدو تاسیس تا امروز در تلاش است، تا خبرنگاران، رسانه‌ها و جامعه‌ی رسانه‌یی کشور را حمایت نماید.
جناب تاج محمد احمدزاده، یکی دیگر از سخنرانان این برنامه بود، ایشان حضور دانشجویان و شرکت کننده‌گان این کورس‌ها را تشویق نموده و از ایشان خواست تا در مسیر راه‌شان مستحکم و استوار باشند.
همچنان مصطفی صدیقی نماینده‌ی نهاد رسانه‌ای افغانستان در هرات نیز به ابراز سخن پرداخته و از تلاش‌های این نهاد تشکری نموده و تعهد سپردند که در هرات نیز با همکاری مسئولین نهاد رسانه‌ای افغانستان چنین برنامه‌ها و صنف‌هایی را دایر نمایند.
در ادامه نیز آقای حسین رسولی و صفورا امیر از اشتراک کننده‌گان در این صنف صحبت نموده و ضمن ابراز تشکری و قدردانی از دست‌اندرکاران نهاد رسانه‌ای افغانستان برای برگزاری این صنف‌ها، از مسئولین در این نهاد خواست تا با اشتراک کننده‌گان در این کورس‌ها همیشه همکار بوده و دست آنها را رها نکند.
برنامه‌ی فوق با توزیع تقدیرنامه برای اشتراک کننده‌گان و دعای اختتامیه به پایان رسید.

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button