بیانیه و اطلاعیه ها

پیام تبریک عید سعید قربان از طرف نهاد رسانه‌ای افغانستان

عید سعید قربان، عید بندگی و اطاعت، عید ایثار و فداکاری، فرا رسید و بار دیگر برگ زرینی از تعهد و تسلیم در برابر خالق هستی، در تاریخ بشریت رقم خورد.

نهاد رسانه‌ای افغانستان، این عید بزرگ را به عموم مسلمانان جهان، بویژه جامعه فرهیخته خبرنگاران، تبریک و شادباش می‌گوید و امیدوار است این عید خجسته، سرآغاز صلح، برکت و نیک‌بختی برای همه جویندگان حقیقت و عدالت در سراسر جهان باشد.

حج، نماد وحدت و همدلی مسلمانان، در این روزها به اوج خود می‌رسد و حاجیان بیت‌الله الحرام با نثار جان و مال خود، مراتب بندگی و اطاعت خویش را به درگاه الهی به نمایش می‌گذارند.

ما نیز در این روز فرخنده، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان، از خداوند متعال مسئلت داریم که به برکت این عید سعید، صلح و امنیت را در سراسر جهان، بویژه در سرزمین‌های مظلومی همچون فلسطین، برقرار سازد و به همه مسلمانان، توفیق پیروی عملی از سیره و سنت نبوی را عنایت فرماید.

همچنین یاد و خاطره خبرنگاران شهید فلسطین که در راه رسالت روشنگری جان خود را فدا کردند، گرامی می‌داریم و از خداوند متعال برای آنان علو درجات و برای بازماندگانشان صبر و اجر مسئلت می‌نماییم.

نهاد رسانه‌ای افغانستان در این عید سعید، بار دیگر بر تعهد خود به رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و روشنگری تأکید می‌کند و از همه خبرنگاران و اهالی رسانه می‌خواهد که با تلاش و کوشش مضاعف، در جهت ارتقای آگاهی عمومی و ترویج ارزش‌های والای انسانی، گام بردارند.

در پایان، بار دیگر عید سعید قربان را به همه مسلمانان جهان، بویژه مردم شریف افغانستان، تبریک و شادباش می‌گوییم و از خداوند منان برای همه، عزت، سربلندی و توفیق روزافزون آرزومندیم.

 

هیات رهبری نهاد رسانه یی افغانستان

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back to top button